Par Latvijas mīlētāko zīmolu jau sesto gadu atzīts “Inbox.lv”
Publicēts 28. septembrī, 2016.
Latvijas sabiedrība "Inbox.lv" par mīlētāko pašmāju radīto zīmolu ir atzinusi jau sesto gadu pēc kārtas, vakar tika paziņots kompāniju "DDB Consulting", "Gfk Custom Research Baltic", "PHD Latvia" un "Kapitāls" kopīgi veidotajā "Mīlētāko zīmolu topa" apbalvošanas ceremonijā.

“Šis mums ir ļoti svarīgs novērtējums, jo zīmola vērtību veido zīmolam lojālo patērētāju skaits sabiedrībā. Stabila pirmā vieta starp Latvijas zīmoliem liecina, ka esam iemantojuši mūsu lietotāju uzticību un darbs, ko ieguldām gan personiskā komunikācijā ar lietotājiem par “Inbox.lv” drošības jautājumiem, gan tehnoloģiskās inovācijas, ko attīstām, sniedzot ar vien jaunus vai uzlabotus pakalpojumus, ir novērtēts,” atzinīgi pauž SIA “Inbokss” valdes priekšsēdētājs Andris Griķis.

Kopumā "Inbox.lv" topā ir bijis iekļauts kopš 2006. gada, savukārt uzvaras gājienu sācis 2011. gadā, kopš kura ik gadu nemainīgi ieņēmis pirmo vietu starp Latvijā radītiem zīmoliem. Pakāpeniski turpina pieaugt arī "Inbox.lv" zīmola mīlētāju īpatsvars. Kā informē A. Griķis, pozitīvais rezultāts būs arī labs atspēriena punkts īpašām “Inbox.lv” pārmaiņām, kurām uzņēmums briedis 15 gadu garumā. Jau drīzumā pārsteigumu sagaidīs visi zīmola cienītāji, taču, kas tieši gaidāms, A.Griķis pagaidām patur noslēpumā.

Andris Griķis norāda, ka kvalitatīvi produkti un pakalpojumi ir visu sasniegumu pamatā, tomēr ilgtermiņā uzņēmumam, kas plāno izaugsmi, ir jābūt arī sociāli atbildīgam un jāiesaistās sabiedrības atbalstā. Tā vasaras beigās realizēta labdarības akcija “Mans 1. septembris”, kuras ietvaros 100 radošākos jaunos talantus “Inbox.lv” apbalvojis ar stilīgiem skolēnu komplektiem. Savukārt septembra sākumā viss “Inbox.lv” kolektīvs izgājis militārās apmācības kursu Ādažu poligonā.

Atbilstoši uzņēmuma statistikai pēdējo divu gadu laikā ir ievērojami - par 41% - pieaugusi “Inbox.lv” mobilo lietotņu auditorija, kas 2015. gada decembrī sasniedza 130 000 lietotāju. Jau ilgus gadus “Inbox.lv” ir arī apmeklētākais Latvijas interneta resurss, ar auditoriju vidēji 590 000 lietotāju dienā, apsteidzot arī “Youtube”, atpaliekot vien no “Google”.

"Mīlētāko zīmolu tops" tiek veidots jau kopš 2004. gada un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīves stila un ieradumu atspoguļošanā. Zīmolu topu veido "DDB Consulting", "Gfk Custom Research Baltic", "PHD Latvia" un "Kapitāls".


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: