Latvijas mežģīņu veikals “Lace To Love” dubulto sortimentu un plāno attīstīt biznesu ārvalstīs
Publicēts 1. februārī, 2017.
Gada laikā mežģīņu veikals “Lace To Love” ir teju dubultojis piedāvāto mežģīņu klāstu, piesaistījis uzticamus klientus no dažādām pasaules malām, kā arī veikala produkcija rotājusi tērpus prestižajā Ņujorkas modes nedēļā. Starp šī gada lielākajiem plāniem ir vairāku veikalu atvēršana ārzemēs.

Šā gada janvārī aprit gads, kopš Rīgā, Ģertrūdes ielā, savas durvis vēra mežģīņu veikals “Lace To Love”, klientiem piedāvājot ap 600 mežģīņu veidu. Gada laikā šis piedāvājums audzis līdz 1000, iekļaujot arī tādu jaunumu kā 3D mežģīnes. “Šīs 3D mežģīnes tiek izšūtas ar rokām, tādējādi iegūstot neatkārtojamu rakstu un augstu kvalitāti – katra pērle, katrs atsevišķs mežģīņu zieds tiek piešūts ar rokām. Īpaši populāras tās ir ārzemēs, taču pērnā gada nogalē, kas ir svētku laiks, rotājušas ne vienu vien svētku kleitu dāmām Latvijā,” stāsta “Lace To Love” dibinātāja Evita Robežniece. Ir paplašināts arī plāno mežģīņu klāsts, kā arī aizvadītā gada nogalē tik populāro čokermežģīņu piedāvājums. Čokermežģīnes ir dažādu mežģīņu maliņas, kas izmantojamas kaklarotu izgatavošanai. Tas ļauj uzņēmuma produkcijā iekļaut arī tepat Latvijā ar rokām darinātas kaklarotas.

 Tāpat aizvadītajā gadā “Lace To Love” aktīvi sadarbojies ar pašmāju un ārvalstu dizaineriem, kuri šuj gan apakšveļu, gan kāzu kleitas. Veiksmīgā sadarbība turpinās joprojām. “Esam gandarīti, ka no mūsu mežģīnēm darināti tērpi pērn parādījās arī prestižajā Ņujorkas modes nedēļā,” stāsta E. Robežniece. Būtisks notikums “Lace To Love” bija arī pērn novembrī notikušais modes šovs, kas tika veltīts kāzu tērpiem. “Tas bija pirmais šāda veida šovs Latvijā un iespēja īpašā veidā prezentēt mūsu produktu. Latvijā parasti tiek izrādīti jau gatavi un iepriekš šūti tērpi, bet “Lace To Love” komanda šos tērpus radīja uzreiz modes skatē,” pasākumu raksturo uzņēmuma dibinātāja.

 Pozitīvas pārmaiņas pērnais gads nesis arī klientu lokā – ievērojami audzis ārzemju klientu skaits, īpaši no Vācijas un Amerikas.

 2016.gads nesis izmaiņas arī veikala vizuālajā identitātē – pērn mainīts uzņēmuma logo, padarot to starptautiskāku un atmiņā paliekošāku. Tomēr pie šīm izmaiņām “Lace To Love” komanda nedomā apstāties – lieli notikumi gaidāmi arī 2017.gadā, ietverot arī uzņēmuma darbības paplašināšanas plānus – vairāki veikali tiks atvērti ārzemēs. “Redzam, ka mūsu mežģīnes ir pieprasītas ne tikai vietējā tirgū, tādēļ ir īstais laiks plānot paplašināšanos,” stāsta E. Robežniece.

“Lace To Love” gada jubileju svinēs visu šo nedēļu, pārsteidzot klientus ar īpašiem piedāvājumiem. Tiem sekot interesenti aicināti uzņēmuma sociālajos tīklos “Facebook” un “Instagram”.


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: